17.2. - 18.2.2021

17.2.
Kokosimme porukalla kaiken aikaan saadun, johon olimme kyllin tyytyväisiä ja kävimme sen vielä kertaalleen läpi ja tarkistimme faktat. Myöhemmin esittelimme projektin alustavan muodon tiivistetysti asiakkaalle, joka sitten hyväksyi näkemänsä ja kävimme nopeahkosti läpi toiveita liittyen aikatauluun ja muuhun, mitä asiakas piti mainitsemisen arvoisena.

18.2.
Heti seuraavana päivänä aloimme laatia aikataulua joka meni näppärästi etäyhteyden avulla, joskin aikaa kului odotettua enemmän. Kun aikataulu oli valmis, niin ryhmän jäsen näytti ja varmisti sen asiakkaan kansaa. Varistamalla aikataulun asiakkaan kanssa pyrimme lähinnä saamaan tiedon muutaman päivämäärän (kokouksien ja muiden tapaamisten) soveltuvuudesta asiakkaan arkeen.

Comments

Popular posts from this blog

Lopetus

22.2. - 24.2.2021